Με τις τιμές της βενζίνης να χτυπούν κόκκινο, η στροφή προς την αυτοκίνηση με υγραέριο είναι ιδιαίτερα συμφέρουσα οικονομικά.
Το αρχικό κίνητρο είναι ξεκάθαρο. H κίνηση με υγραέριο είναι κατά τουλάχιστον 45% φθηνότερη από την κίνηση με βενζίνη.
Εκτός όμως από το οικονομικό όφελος, το υγραέριο είναι πολύ πιο καθαρό καύσιμο από τη βενζίνη και συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος.
Οι εκπομπές βασικών ρύπων είναι αρκετά χαμηλότερες. Τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με υγραέριο εκπέμπουν κατά 10% – 20% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από τα βενζινοκίνητα οχήματα & 5% λιγότερο από τα πετρελαιοκίνητα. Χαμηλότερες είναι οι εκπομπές και των υπόλοιπων ρύπων, ιδιαίτερα των αρωματικών υδρογονανθράκων, των οξειδίων του αζώτου & του μονοξειδίου του άνθρακα.
Οι δυο αυτοί βασικοί λόγοι είναι ικανοί να άρουν τις όποιες αναστολές μπορεί να έχει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου, που, για να το μετατρέψει σε όχημα διπλού καυσίμου, θα πρέπει να καταβάλλει από 800 έως 1.300 ευρώ τα οποία θα κάνει απόσβεση σε μόλις 15.000χλμ. (αφού η χρήση του με πιο οικονομικό καύσιμο θα εξοικονομήσει τα χρήματα της διασκευής).
Αυτοκίνητα διπλού καυσίμου (γνωστά ως Bi-fuel ή dual fuel) που μπορούν να κάψουν και βενζίνη και υγραέριο διατίθενται έτοιμα από το εργοστάσιο στην αγορά πολλών ευρωπαϊκών χωρών και στην Αμερική. Μεταξύ των κατασκευαστών στων οποίων την γκάμα διατίθενται ή έχουν κατά καιρούς συμπεριληφθεί τέτοια μοντέλα είναι οι General Motors (Opel, Chevrolet κ.ά.), Fiat, Citroen, Ford, Hyundai, Peugeot, Renault (και Dacia), Toyota, Volvo και Volkswagen.
Στην Ευρώπη μάλιστα λειτουργούν αυτήν τη στιγμή περισσότεροι από 25.000 σταθμοί ανεφοδιασμού με LPG, οι οποίοι εξυπηρετούν πάνω από 10 εκατομμύρια οχήματα διπλού καυσίμου.